Ni klima uređaji nisu puno pomagali: početkom rujna ljeto je u Splitu još pržilo punom „forcom“, a junakinja ove priče odijevala je sloj za slojem zimske odjeće, garniran bundicama, čizmama… No, Katarina Skelin, članica agencije Relatum models i, po drugi put zaštitno lice Jokerove kampanje, hrabro se i vedro nosila sa zahtjevima profesije, uživajući u dobrome društvu ekipe okupljene oko projekta „Joker jesen/zima 2019-2020“.
Zadatak stilistice kampanje Lane Bajrušović bio je barem jednako toliko zahtjevan – u mnoštvu jesenskih noviteta trgovina iz Jokera odabrati one najatraktivnije, one koji će najbolje dočarati duh sezone i sve ono po čemu je ovaj trgovački centar postao prepoznatljiv: ekskluzivne modne brandove, suvremen i vizualno atraktivan pristup modi, ležernost i prijateljsko lice centra u kojem se svatko osjeća kao kod kuće. U tome su joj svesrdno pomagali frizer Pero Šalinović iz frizerskog salona Michelle te vizažistica Anamarija Brahović Ćićerić iz parfumerije Anabella, uz puno zabave i smijeha u pauzama snimanja Jokerove kampanje.
U ljetnim se uvjetima posebno teško bilo „prešaltati“ u božićno raspoloženje, a u tome je lijepoj Katarini, uz brojne ‘poklone’ kojima je bila okružena na setu, najviše pomogao fotografski team izvukavši u ključnom trenutku asa iz rukava – božićne pjesme vječnog Franka Sinatre. Za kraj je ostavljen najslađi dio posla, snimanje seta rođendanskih fotografija na kojima je trebalo pozirati s divovskim muffinom, a priliku za fotografiranje s istim rekvizitom dobit će i svi posjetitelji koji prvi vikend u listopadu navrate na veliki Jokerov rođendanski party.