Kao da je prošao cijeli jedan – prilično čudan – život od 3. ožujka kad se u improviziranom studiju Jokera snimala proljetno-ljetna kampanja omiljenog trgovačkog centra.
No, s „post-korona“ normalizacijom, konačno je stiglo vrijeme je da se vide rezultati snimanja Jokerove kampanje. Fotografi, stilisti, snimatelji, make up artisti i frizeri imali su pune ruke posla odabirući najbolje modne kombinacije, dodatke, šminku i kuteve snimanja kojima će pokazati duh fashion sezone koja je već u punom zamahu, a Nina Savić, novo lice Jokerove kampanje i model agencije Relatum models, iskoristila je svoje iskustvo fotografkinje kako bi na najefektniji način utjelovila modernu, slobodnu ženu koja traži sve od života.
Tema kampanje – crvena i bijela. Prepoznatljiva kombinacija boja Jokera ovoga puta je bila scenografski u prvom planu, stvorivši dinamičnu komunikaciju između izvrsno odabranih ključnih modnih trendova sezone, za koje je bila zadužena stilistica Katija Čizmić, te intenzivne podloge koja privlači pozornost i ističe teksture i ljepotu kompozicije. U fokusu kampanje našle su se jednostavne, pročišćene i šarmantne, uglavnom all-white kombinacije brandova koji se ekskluzivno mogu naći u Jokeru s karakterom i pričom i modni dodaci koji decentno i atraktivno akcentiraju outfite.
U fotografskom objektivu Nina se, uz pomoć inventivnih frizura Pere Šalinovića iz frizerskog salona Michelle te vrhunskog Bobbi Brown make upa, za koji su bile zadužene stručnjakinje iz Anabella beauty spota, naočigled transformirala iz dame u žestoku curu iz kvarta, iz romantičarke u urbanu mladu ženu. A sve one sitne detalje i radnu atmosferu iza glavne kamere zabilježila je, u video i foto formatu, Daniela Rudan Velat iz No Filter teama.